× بهشت یا جهنم ×

منوي اصلي
درباره ما
آرشيو
نويسندگان
پيوندها
پيوندهاي روزانه
كدهاي اضافه
طراح قالب
موضوع » <-PostCategory-> » خانوم شیطان!

مردی نادان به شخصی به نام ((شعبی))

که از دانشمندان مشهور و معروف زمان خود

بود،گفت:من مشکلی دارم که از شما می خواهم آن را حل کنید.

شعبی گفت:چه می گویی؟

آن مرد گفت:آیا شیطان زن دارد یا نه؟

شعبی یادش افتاد به آیه ی ((هو و ذریته ))

که در قرآنکریم برای شیطان و فرزندان او اثبات می فرماید.

لذا گفت:آری بچه دارد و چه بسا زن هم داشته باشد.

مرد ابله گفت:اسم زنش چیست؟

شعبی گفت:چه وقت من در مجلس عقدش بودم کهاسم زنش را نیز بدانم؟

تو مواظب باش شیطان از 

راهی که می خواهد از آن برتو مسلط شود

را بشناسی و آن را ببندی!  



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت11:03---18 بهمن 1389
ببخشید یک سوالی خیلی ذهنم رو درگیر خودش کرده گفتم بپرسم شاید شما که وبلاگ مینویسید بدونید................................................ ..شب ها پشه ها کجا می رن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:بابا تفکرررررررررررررررررررررررررررر..... ولی با زندگی خصوصی مردم کار نداشته باشی بهتره ه ه ه ه .....

علی
ساعت22:08---13 بهمن 1389
با سلام
من نظر شما رو در مورد وبلاگ موفقیت ما خوندم
خواستم بگم اگه به وبلاگ من هم یه سری بزنید خوشحال میشم.
به نظر من خوندن مطالب ضرری نداره
راستی وبلاگت یه نموره ترسناکه
فعلا


علیرضا
ساعت22:01---13 بهمن 1389
یک نرم افزار مناسب برای شما وبلاگ نویسان
نرم افزار تبديل گفتار به نوشتار
نرم افزار تبديل گفتار به نوشتار speech recognition software 2 CD + Book 2
سي دي به همراه يك كتاب پر طرفدارترين نرم افزار چند ماه اخير همراه
با راهنماي نصب فارسي با سيستم تايپ گفتاري ديگر نيازي به تايپ
يا نوشتن متن نيست! تنها با خواندن متن، آن را تايپ نماييد به همراه
كتاب 56 نرم افزار كاربردي
ويژگي‌هاي نرم‌افزار : 1. دقت تشخيص بالا
(دقت حدود 80% براي صحبت در محيط اتاق عادي)
2. تايپ متن همزمان با بيان جملات3. قابليت تشخيص
جملات به صورت طبيعي و پيوسته 4. قابل استفاده در
محيط‌هاي تايپ رايج مانند Microsoft Word, WordPad و ...

برای سفارش به سایت زیر بروید :
http://fzsab.cuf.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط m+a+h+s+a |


مطالب قبلي :

شیطان و زن پرهیزگار
داستانی واقعی و جالب از مرگ و عالم برزخ
نعره ی شیطان در روز عاشورا
ملاقات جنید بغدادی با شیطان
حادثه ای بس عجیب!
لباس های بهشتی
behesht
انواع درب های بهشت
توبه دربی از درب های بهشت
حضور شیطان هنگام فحش و ناسزای آدمیان
ناراحتی شیطان درباره ی صدقه
ترس شیطان از شکوه علماء
عاقبت اهانت
eblic!
پی ناموس مردم نرووووووووووووووووووووووووووووووو
ستم به حیوانات
اگر خدا جون بشر بود!
ضایع شدن شیطااااااااااااااان!!!!!
خانوم شیطان!
نتیجه ی محبت کردن به رسول خدا